Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Fyfan för svenska kylan.

Kategori: Allmänt

Hej!
Anlände hem igår kväll till tärnsjö, då jag tog bussen från harbo.
Träffa på en gamal vän på bussen, super trevligt!
Jag gick givetvis genast över till min käre moster och lämna lite saker som jag köpt.
sen gick jag över till mormor och gjorde samma sak, dock vart jag natten där.
Underbart med ett mål hederligt svensk husman kost!

Sen vart det lite sorglig heter osv..
Men men.
 
Lämnade Taizé med en tår i ögon vrån, så sjukt underbart det var där.
Vill bara tillbaks.
Där kunde man verkligen vara sig själv och prata med exakt alla.
Träffade bra mycket nytt och underbart folk.
Allt ifrån galna Umeå bor till trevliga Litauer, på tal om det så utlova jag att skriva något om Björklinge borna.

Ni är en grupp tjejer som lever om i bussen och  skrattar ganska mycket, vilket sprider glädje.
Mer kommer jag inte på, /cry*.
 
För att slutfatta dom 10 dagarna med vänner är väl egentligen bara ett ord, SAFE.
 
Vädret var helt fantastiskt! 
Fryser verkligen här i Svergie nu.. 
Kändes dock väldigt annorlunda och konstigt att vakna i en mjuk säng med värme..
Och att prata svenska helt normalt med alla man möter på..
Dock så har jag planerat att sova på min luft maddras idag igen då den och jag har riktigt band tillsammans!<3
 
Sen känner man sig lite halvt handikappad då man missat en massa som hänt här i svergie.
Allt ifrån hur saker har ändrat utseende bara genom tio dagar, och att svergie inte fick sitt guld i handboll..
Suger skapligt.
 
Drog på mig en förkylning där borta som spökar som bara den..
Bläää.
 
 
 
 
Nu känner jag hur tröttheten  segar ner mitt skrivflöde så jag tänker nog ta o sätta på min saknade project x film och ta en liten tupplur..
God natt !
 

Kommentarer

  • Evelin säger:

    Aw, så gulligt! Ja vi kan leva om vi vill. Haha! Jag är också sjuk:(

    2012-08-14 | 21:05:28
    Bloggadress: http://evelinas.tk
  • Fia säger:

    Stolt galen umäbo

    2012-08-14 | 21:49:11

Kommentera inlägget här: