Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Back on the throne.

Kategori: Allmänt

Halloj där ute !

Tänkte bara lätta lite på allt just nu och berätta allt BRA som hänt på sistone, eller allt o allt.
Åtminståne en väldigt väldigt viktig sak som har stor innebörd för mig.

Ibland kan jag verkligen inte förstå vilken sjukt snevriden humor gud har.
Hur han på något sätt kommer med oförrutsägbara ting och händelser dagligen och verkligen mind fuckar.
Hur han på något sätt kan väga upp det onda med det goda.
Hur han gör mig lycklig.
 
Efter allt tvivel och sorg kan jag stolt och lyckligt säga som så att jag äntligen fått tillbaka Ronja.
Trodde aldrig att det skulle ske, och just när jag var på väg att ge upp hoppet och sjunka så drogs jag upp ur det mörkblåa iskalla djupet.
Helt plötsligt var jag ute mitt i Sahara öken där inte hettan omgav mig, istället för hetta så täcktes jag utav vågor med känslor och glädje.
Skuggan hade äntligen försvunnit och allt som återstod var solen på en klarblå vacker sommar himmel.
Ingen fruktan finns längre, allt ont verkar ha upphört för stunden.
Allt som räknas är nuet, nuet tillsammans med dig.
Min kärlek till dig har prövats på dom mest absurda och hemska sätt som går att utföra.
Men nu i slut ändan så har det äntligen visats att min kärlek är sann och att jag inte kan förstå hur vi återfann varann.
 
Genom allt strul och oförlåtliga gräl så har vi försonats och återgått till det som fanns en gång i tiden.
Det är precis som att ett svartvitt fotografi har fyllts i med klara ljusa färgglada akvarell färger.
 
 
 
 
Hur hände detta?
Jo, jag är killen som inte kan påstå att jag är stolt eller nöjd EFTER en kväll med tok för mycket alkohol.
Men i det här fallet, sista april, skogsvallen, min dag av succé så kan jag faktiskt säga att det var ett av mina livs klokaste och mest tursamma val.

Med en mängd mod cirkulerande i varenda ven, sinne och känsla så brast min barriär som jag försökt bygga upp i 5 månaders tid.
Det svartna, jag bröt ut och sa exakt allt som jag tycker och känner till Ronja.
Kan inte påstå att det kändes speciellt bra just då, mer en lättnad.
Men jag tror att om inte jag skulle tagit och släppt lös varenda känsla i min kropp så skulle jag aldrig  återfå henne.
Efter denna kväll bestämde vi oss för att träffas.
Allt var som bortblåst.
Det var precis som normalt och jag fick maximera min självkontroll för att inte kyssa henne redan då.
Kort där efter träffades vi igen, vi prata ut och allt blev som det förrut var.
Jag har nu sovit brevid henne 3 nätter och jag har vaknat varenda natt och legat en bra stund och bara iaktagit henne. Hur hon ligger brevid mig, hur hon ligger tätt intill mig , hur hennes andetag går rytmiskt och får varenda cell i mig att göra uppror.
Hur hon får mig att känna mig levande och stark.
Med henne pågår en förvandling inom mig, hon väcker saker inom mig som aldrig ens sniffat på verkligheten.
Med Ronja så är jag inte längre en liten pojke som inte vet vilken väg jag ska gå, med henne så är jag på väg att bli en ung man som vet vad och vart han vill.
En som kan stå för sina åsikter och tankar utan att tveka, en starkare individ.
En stark person, som har en så enorm kärlek tillängnad en person.
 
Kärleken är underbar.
 

Kommentarer

  • Din alldeles egen säger:

    Älskar dig hjärtat!

    2013-05-13 | 16:35:29

Kommentera inlägget här: