Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

ilska.

Kategori: Allmänt

.
Vill bara varna om att detta inlägg kan och kommer uppfattas som stöttande och rasistiskt, men vill dock ge en blick ur min åsyn,
Genom mitt hittills korta liv på 16 år så har jag sett det mesta och upplevt ännu mer.
Jag påstår inte att alla invandrare är kassa och likadana, men vad jag sett så är det den dåliga högen som är majoritet inom ungdomsinvandrare.
Det finns bra invandrare som det finns bra och dåliga svenskar.
Jag har haft nära vänner med utländskt ursprung och annan kultur.

Saker är inte alltid så enkelt som man kan tro, oavsett om det väljer att uppenbara sig på det sättet. Samma rutiner dag efter dag, vakna tidigare än tuppen, med enorma ansträngningar ska man ha kraft att resa sig ur sängen och försöka göra sig acceptabel. Sedan är det bara att sätta sig på den där eländigt fula bussen som påminner om ett aggresivt bi, kall och mörk på insidan full med personer man inte vill träffa. Antingen stöter man på sitt ex som garanterat man har kvar sina känslor för, någonstans djupt här. Inne. Eller så träffar man på ett av ens misstag man har begått, ett gammalt ligg som bara får en att vilja förmultna bort ifrån jordens yta. Men det absolut vanligaste är dessa människor man inte vill ha något alls med att göra, dom som man i hemlighet avundas, hatar och föraktar ända in i märgen, men det får man inte vissa i detta avlånga land då det kallas för rasism, hets mot folkgrupp eller bara kränkning. Jag anser svergie som ett lustigt land, dels för dom tokiga traditioner vi har som man älskar på något vrickat vänster. Men även det faktum att vi släpper in och ger asyl till fler invandrare varje år än vad svenskar födds, vi kommer inte ha ett svenskrike snart. Hela asien kommer överta svergie en vacker dag, för vaddå? Jo det är pga den svenska vackra gästfriheten. Vi svenskar är på tok för stor hjärtade för att uteslutas andra människors problem, vi väljer att ta hit skiten istället för att lämna det innanför deras lands slutna väggar. Och var är tacken? Jo ett otryggt samhälle där vi svenskar utan makt får lida, våra nations bröder och systrar kan inte leva i frid och harmoni. Vi har ett ständigt krig på våra gator bland kriminalitet och förtryckelse,  inte bara vid vuxen ålder utan även vid en ung ålder. Vi kan väl utesluta att 70% utav invandrare har förakt jämnt emot svenskar och behandlar våran kultur och våra traditioner som avloppsvatten rinnandes igenom kloaker djupt under ytan. Men utav dom 30 kvarstående procenten så är det enbart 5% som faktiskt gör sig förtjänta att bo här, dom som respekterar oss och som vi faktiskt bör respektera som nationella bröder, kanske inte till synes, men i hjärtat. Och nu kära vänner har vi dom där 25% som man kan spola ned i toaletten, dom kriminella och laglösa.
Men svergie är uppbyggt på att vårda dessa 95% som inte duger till, tonvis med pengar skänkes till dessa som i sin tur använder det till narkotika etc. Förtjänar inte vi landbröder och dom där 5% invandrare denna inkomst? Inom fyrtio år kommer det svenska folket inte vara en majoritet i sitt egna land längre, dessa inavlade människo liknande djur kommer ha en större population än vi, därför är det inte längre en fråga om rasism, det är nu vi bör handla snabbt för vårat rikes framtida tillstånd och överlevnad. Det är inte det här samhället jag vill att mina barn skall växa upp i.
Men däremot tror jag på en skillnad och förändring, att om alla skulle dra sitt strå till stacken, om alla fick en dos uppfostran och syn på rätt väg att gå då skulle den invandrar fråga som finns idag inte komma upp överhuvudtaget.

Jag menar inte på att låta rasistisk jag är bara mån om mitt land och det land där mina barn och barnbarn en dag skall växa upp.
Jag vet att det finns hederliga och vänligt folk, men det är inte det som är frågan. Det jag frågesätter är främst dom som ä utom hjälp, kastar sten på brandmän och poliser som varje dag utsätter sitt liv på spel för att behålla ett tryggt samhälle. Män och kvinnor som inte skulle blinka för att hoppa in i ett brinnande höghus för att rädda din gamle mormor som inte ens kan gå, och varför gör dom det? Dom har ingen plikt eller skyldighet att kanske dö enbart för att rädda en 90 årig gammal kärring, dom gör det för att ge våran befolkning trygghet och för att dom är hjältar som bryr sig om alla, illegal invandrare, svensk, handikappad, rik, fattig, tjock, smal, gammal, ung, genetisk defekt, professional idrottare, det spelar ingen roll.

Detta är en av få saker jag brinner av på, vart är dagens ungdoms empati och kärlek till andra människor?


Cheer's mate!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: