Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

God morgon

Kategori: Allmänt

Godmorgon världen.
Kan inte påstå att det är en av mina bästa morgonar, trött och grinig, nej fyfan.
Blev en helt OK kväll igår med Danne&tobbey, åkte ut på åkern med bilar o svina, en krossad ruta rak opp i ansiktet fick man.
Jag blir så mentaltrubbad gång på gång med allt gällandes ett x som jag ägnat stor tid åt att skriva om på bloggen. Jag kan aldrig bestämma mig om jag fortfarande känner något för henne, djupt där inne så är det bara hennes namn som ekar. Jag har sedan henne haft en flickvän som jag älska, dock så kan jag inte undangå att min första riktiga kärlek alltid kommer finnas i mina tankar. Tycker att efter all denna tid så borde jag kommit över henne, eller iaff sslutat tänka på henne, visserligen gjorde jag det för inte så länge sen en period på 2 månader fram tills några veckor sedan. Helt plötsligt fanns hon där igen, alla minnen och känslor är starkare än min barriär av kyla,
Det är som att vara hemsökt av ett spöke..


Idag blir det iaf skola 2 lektioner, snabb besök på kaffehus, buss hem, gymmet, bingo med mormor. Trött på att ha fullspäckade dagar. Skulle vilja vila någon dag också faktiskt..
Cheer's mate!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: