Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Om flygplan inte kunde flyga, skulle dom fortfarande kallas flygplan?

Kategori: Allmänt

HEJ!
Äntligen på väg tillbaka till min gamle rutin.
Helgen är äntligen över, nu är det bara att handskas med skolan och träning, precis som jag vill ha det.
Kan verkligen inte ha en vardag där jag bara är hemma och spelar som en säck potatis.
Finner ingen som helst ro för fem öre..
Visst jag medger att ibland är det faktiskt skönt att bara ta en chilldag hemma och bara tänka på sig själv.
Men i det långa loppet saknar jag kontakt med omvärlden och kan inte sitta still!

Påtal om ingenting så har jag suttit och skapat ett nytt projekt på minecraft, ett fängelse..
Well, dryga 6 timmars spelande och intensivt klickande har bara åstakommit en sak, grunden till projektet.
Ska ha 4 våningar hade jag tänkt, hittills är jag halvklar med första våningen, lite fint sånt där tidsfördriv antar jag.
Inget är roligare än att låta en hel dag bara rinna bort utan att få något gjort.. 
Fast egentligen inte.
 
 
 
Hur som helst.
Det här med VM i hockey fattar jag inte, som den halv finsk och svensk jag är så blir jag bara irriterad.
Hockey om något är osportsligt och vidrigt.
Kolla bara hur Finland och Svergie beter sig emot varandra, gör narr av vardera land.
Vad är det för fasoner?
Vissa gånger finner jag deras olika sätt att kränka andra landet hyffsat komiskt.
Som t.ex hur svensken trycker till ett gosedjurs lejon emot sargen, men egentligen är det om något omoget och dålig sportslighet.
Finnarna är inte bättre själva, inte ett dugg.
 
 
 
 
Nej jag tar och skiter i det här nu, känner och har känt hela helgen att alla blogg inlägg bara varit meningslösa och dryga. Inget speciellt att ta upp varav att jag börjar babbla om allting utan att bilda korrekta meningar.

GONATT OCH SOV GOTT KÄRA VÄNNER.
Cheer's.
 
 
Nyduschad och gla kille.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: