Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Men snälla

Kategori: Allmänt

Håller ju på att bli mörkrädd på riktigt, under två veckor tid har tre stycken 13&14 åringar frågat och beklagat sig till mig.
Hur dessa BARN är oroliga och nervösa för att dom "måste" mista oskulden för att ALLA andra gör det i 13-14 års åldern får mig ärligt att spy.
Enligt svenska paragrafer till lagar så är det en olagligt akt att ha sexuellt umgänge innan 15 år fyllda, och att man absolut inte får ha sex utan någons samtycke/vilja. 
Om dessa ens skulle vilja ha sex så skulle detta inte vara något problem, förstå mig rätt.
Tack vara vårat samhälles idealer kring att vara "swag" och "mainstream" så har endast BARN sex och dessutom utan att dom är redo rent psykiskt, men främst fysiskt.
Vad är felet som orsakar detta?

Personligen miste jag min oskuld som 14 år, och jag ångrar mig idagens läge, jag var inte redo alls. Och oskulden är något man bör vara varsam med och inte kasta bort hur som helst.
För dom flesta innebär det heligt att vara oskuld, och den första person man har sex med glömmer man aldrig.

Så med andra ord.
Oskuld ung 2013?
Respekt och kärlek till dig.



Cheers mate!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: