Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Skåååål kompis

Kategori: Allmänt



Halloj!
Ikväll är det den stora kvällen jag väntat på, grand finale fiesta!
Kvällen ska handla om att låta varenda droppe alkohol glida ned igenom strupen och törsta den glupska törstläppen. Hoppas på en sjukt rolig kväll och natt med mycket nytt folk.

Skolan..
Inte allt för rolig tillvaro, mycket plugg och stränga regler..
Förstår mig verkligen inte på detta nya studeringsvis. 
Lösa ekvaktioner och skriva långs uppsatser med en ipad? Jag menar hallå, jag må vara flink med fingrarna, men verkligen inte så händig...
Bra personal och skolkamrater dock, way over top notch!

På tal om skolan så ska jag tamefan inte bli en murare iaf, skitigare och tråkigare jobb får man ta och leta efter, dessutom bör knäna vara som geleormar, iaf lederna och allt det där biologiska som finns inuti kroppen. Och händer som russin, det ska man väl inte ens tala om då kalkbruket/murbruket torkar ut ens händer värre än en kaktus gör i öknen..

Helgen ser väl rätt så soft ut, fest ikväll, slapp dag imorgon med Möte imorgon kväll och barnvakt hela dagen, förmodligen att jag samlar grabbarna på en spelkväll eller fixar något fruntimmer;) sen blir det gymma på söndag och vila ut inför nästa veckas upptåg och skolgång.

Cheer's mate från en glad Dennis! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: