Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Be aware, sexy time!

Kategori: Allmänt

                           
 
Sex, sex, sex. 
Sex är precis det ämne jag tänkte ta opp i dagens inlägg.
Sex är något som man inte borde skyma och dölja, något man skall vara stolt för och veta innebörden utav.
Vissa saker med sex är absurda och andra är mer svensson.

Det mesta som finns omkring oss symboliserar sex, eller ''reklamerar'' sex.
Slår man på tvn i 5 minuter så har flera sex relaterade ting kommit på tal.
Det kan vara skrämande för vissa och rena motsatsen för andra.
Alla är vi olika.
 
''När mister man oskulden'' är en fråga som kommer upp på sajter, böcker, tv program, etc.
enligt min åsikt så mister man oskulden genom att man helt enkelt stoppar sugröret i festishålet, dvs kuken i fittan.
Men en sak kan jag inte riktigt få grepp om, hur mister tjejer oskulden med en annan tjej?..
Det är det kluriga som jag försöker komma på dagligen..
Tror mest att det är psykiskt och inte fysiskt ett lesbiskt par mister oskulden på..
 
För personligen så skulle det aldrig falla mig in att kalla oralsex eller petting att knulla.
Men det är enbart min åsikt..
 
 
Sen så tänkte jag även ta opp saken med ord , dvs player etc.
För dom som inte vet så betyder player, SPELARE och inte att man byter tjej varje helg.
Blir så trött på att höra det ordet i vilken samanhang som helst.
Varför ens bry sig om en individ väljer att byta partner ofta, eller ragga på flera?
Det är inte din kuk eller fitta som kan få gonorré så varför besvära sig med dom tankarna?
 
Något man har lagt märke till är att ju längre upp i åldern man kommer destumer avdunstar ordet player, vilket låter ganska bra med det jag nyss sa? 
Men det är mycket mycket finare med player än nu när man kallar allt och alla för horor slampor slynor etc.
Killar vet jag inte riktigt vad man kan bli kallad i det samanhanget då jag endast är insatt i vad flickor har för ökennamn. Dock kan man bli kallad mans hora vilket även jag vart här om dagen, *CRY*.

Förstår inte vad felet är ?
Strukturen för ungdomar är istort sätt att knulla runt i dagens svergie, dock så ser man ändå ner på dom som gör det när man i all sannolikhet gör exakt samma sak själv.
Och följer man inte denna struktur och lever i celibat så blir man nerklankad ändå(?)..
Vissa saker förvånar en mer än vad man kan tro..
 
Nej det är inte trevligt alls..
Förövrigt suger sexualkunskapen som ungdomar får i skolan.. Cry again.*
 
Cheer's mate..

Kommentarer

  • Simon Jäde Lindberg säger:

    Tjejer kan saxa?:) Personligen så anser jag att oralsex och analsex och "handsex" är sex i olika grader typ. Om du förstår vad jag menar? :P

    Svar: Helt korrekt, dock så vet jag inte vad du menar med saxa?.. Härligt att höra lite andras perspektiv på saker och ting!
    Jag förstår delvis!:d
    Dennis von Hemming

    2012-09-13 | 20:35:00
    Bloggadress: http://simonjl.blogg.se/
  • Simon Jäde Lindberg säger:

    Ehm ja Jag vet inte hur jag ska förklara saxa:/
    Jo så här http://cdn.publishdev.se/cdn/8-1/3138003/images/2012/via-mymuffinroared_161286884_505639d3ddf2b37035003445.jpg

    2012-09-16 | 22:43:38
    Bloggadress: http://simonjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: