Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Höst & skola.

Kategori: Allmänt

Hallu, 
Skolan börjar imorgon, usch.
Vad tog sommarlovet vägen? 
Har känts som hela sommarlovet bara har sprungit förbi.
Ny årskurs, nya chans, nya möjligheter.
Har bestämt mig för att verkligen satsa detta läsår så jag kommer in på något någelunda gymnasium.
Dock så är de la inte allt för härligt och enkelt..
 
Börjat kolla på Silverfang , damn inte varje dag jag kollar på något manga/hentai/ginga liknande film..
Men måste dock erkänna att det är jävla fin tidsfördriv alltså!
 
Idag har jag bara segat i soffan med min utnötta kaffemugg och lol, ganska skönt att bara ta det lugnt sista dagen på sommarlovet helt ensam. Samla ihop tankarna lite kring drakar och kvinnor som har satt sig själva i en alldeles egen box, som heter : Övriga sagoväsen. Dom är inte att leka med, t.om snäppet värre än drakar.
 
Övrig information om vad som hänt idag:
Gick på en spik .
Läst.
DAMMSUGIT!
Inte ett piss mer..
 
Har slut på min fantasi samt inspiration om vad jag ska skriva, så säger tack för mig medans jag inte gör något allt för dumt och pinsamt.
Får nog fart på fantasin och ideérna nu när plugget börjar.
 
Cheer's mate!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: