Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Jag tog allt för givet.

Kategori: Allmänt

Shululu!
Sitter hemma för tillfället och mensar sönder, tycker nog ändå att man borde kunna få lite drag i livet istället.
Tråkigare än på en begravning , /cry.
 
Tänkte ta upp en sak som berör dom flesta, nämnligen hur dagens barn/ungdom är ''uppbyggda''.
Menar liksom, en sak jag reagera hyffsat kraftigt på redan första skoldagen var hur små flickor som går i en 4-6an går omkring med tighta tighta byxor, visar 2/3 delar av brösten och har TON med smink..
 
Medans alla pojkar springer omkring med sture p frilla, pikeér, etc.
Menar vad hände med tröjorna med pokemon osv som fanns när jag själv var i den åldern? :(
Samt hur det går grupper som innehåller en 5-6 personer från både sjuan och åttan som sätter sig och röker som ingenting ?, jag är förmodligen inte rätt person att säga något var precis så i deras ålder, dock så känns det la bara konstigt om inte äcklande för att man själv uppfattar dom som mycket mindre..

Sen har vi alla små ligister som ska jämnt bråka och vara störiga emot alla, orkar inte med såna.
Stryk borde varenda en ha, skämt åtsido.
Men tänker liksom mest på, vem tusan har dom som förebild? 
Vem ger dom sina attityder?
Vem lär dom vad som är rätt samt fel?
 
Kanske får man bara ta och acceptera att det bara blir värre för varje generation som kommer.
Eller så kan det bara vara så att jag försöker finna fel för att dölja mina egna fel?..
Eller så är jag bara lite halvt gammaldags..
Så är det iaf.
 
 
För att påbörja ett nytt samtalsämne så tänkte jag ta opp att jag börjat på boxning igen! 
Ruggigt jobbigt med träningsvärk, men ack så roligt och tillfredställande.
Känner verkligen att jag släpper allt när jag är i ringen eller tränar.
Hela omvärlden bara försvinner, och allt som existerar just då är jag och nuet.
Härligt värre!
Enda jag oroar mig för nu ärligt talat är att om jag kör igång till 110% och börjar gå matcher så är det inte i samma division som förr, då var det bara diplomboxning, men nu blir det junior iställer.
Lite grövre boxning, dock får man köra på som på sparring där , det är ju halv bra.
nå väl oavsett en bra bit kvar för att ta mig ända dit!.
 
Sen  så är jag lite halv ledsen för att jag missar avskedsmötet för min käre präst<3
Hon är oavsett världsbäst!
 
Utlova ett löfte om att skriva ''Becka är bäst!<3'' på bloggen, så där har du tösen!:)
 
 
 
Cheer's mate!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: