Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Lätt som en fjäder!

Kategori: Allmänt

Åhfan nu var de dags för ett inlägg igen.
Bråka med mamma i sådär en timma för ett tag sen, men efter så börjar vi prata känslor och röjer otäcka sanningar för varandra.
Måste ändå erkänna hur paff jag vart när jag insåg hur ödmjuk hon kan vara , samt att jag kunde säga saker som är rent av självmord att berätta om.
Helt utan att hon har bevis eller misstänker, enbart för att lätta på sitt samvete.
Gick ju sisådär, men blir la bra i slut ändan.
Iallafall UNDERBART att kunna somna med rent samvete och på gott humör!

Minns inte sist jag somna lyckligt!
Tror i varje fall att mamma och jag har startat en ny kontakt ihop, inte pratat eller haft denna känsla med henne på en 3 år!
 
Nåväl nog om det! :D
 
2 dagar kvar sen blir det frankrike, gud vad tiden går sakta nu !!
 
Ett stort gonatt från en glad Dennis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: