Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Wake up sunshine!

Kategori: Allmänt

Haii.
Kom nyligen hem efter en 3 dagars vistelse i tärnsjö hos mormor och moster, träffat M för den delen också!:)

Tänkte dra upp något som är ruskigt seriöst och allvarligt. 
Inget mindre än INTRÅNG PÅ ENS PERSONLIGA INTEGRITET det är ganska störande.
Jag menar, har inte alla rätt till ett eget liv med sina val och hemligheter?
Varför är det folk som sjunker så pass lågt att leka Sherlock Holmes och letar efter sanningen när det är dom som skadas och dom vet ändå svaret.
Samt så undrar jag varför i helvete folk blir arga när dom får reda på något dåligt efter att ha rotat omkring i ens integritet..
Både ologiskt och idiotiskt i mina ögon.
 
För övrigt så saknar jag Taizé och folket där  såååå hääääär mycket :|
Kastar opp en bild på mig och sötisen robin<3 :*

Kommentarer

  • tihihi säger:

    Sötisar!

    2012-08-20 | 20:02:42

Kommentera inlägget här: