Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Annars då?

Kategori: Allmänt

Hej världen, eller bara dom få personer som läser min blogg det kvittar vilket som.
Vill bara berätta om hur glad jag är då jag fått en super duper dunder flickvän som verkligen får varenda cell i min kropp att vrida sig utav kärlek då jag tänker, ser, hör henne.
Jag är verkligen kär..
Jag har dock inte känt henne allt för länge med det känns som att jag har känt henne hela livet och att all kemi emellan oss stämmer totalt överens.
Jag har ingått i en ''utmaning'' där jag inte får SÄGA annars då?
Fram till klockan elva ikväll och jag har redan torskat runt 4 gånger, men hon får första överraskningen på Fredag :) 
(Ronja, jag vet att du vet att jag vet att du kommer bli vääääldigt nöjd..)
Den här tjejen ger allt i min vardag ett färgstarkt inslag och ger mig fjärilar i magen 24 timmar om dygnet.
Varje gång jag kysser henne blir jag kär på nytt.
Om det här är lycka så är jag överlycklig.
 
Kort inlägg som inte är allt för relevant eller organiserat dock så var det mest för älsklingen min tjatar om att jag skall göra ett blogg inlägg.
Ronja jag älskar dig <3
 
 
 
Over and out.
Cheer's mate!
''When something bad happens, hit a jab and move on'' precis vad jag gjort.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: