Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Kärleken..

Kategori: Allmänt

Hemma nu, inte haft en så här bra helg på grymt grymt länge.
Nu har det äntligen blivit som jag velat.

I fredags kom Ronja hem till mig, kolla på film och käka etc.
Sen så var det ju såklart krammys!:D

Senare på lördagen åkte vi till mormor på kaffefika, och efter den en tur med scanian.
Vi tog bussen in till stan, varav vi senare tog bussen till ''Gottsunda''? (Ronja.. Vad tusan heter ditt område?..)
 
Och därav for vi iväg åter igen till fyris och hade middags mys med ronjas kusin maja, det var väldigt mysigt!
Och roligt ska jag tillägga.
 
 
Sen åkte vi hem, sov, morgonmys, frukost, buss, vänta på buss, och så åkte jag hem.
Orkar inte skriva allt för detaljerat då jag är alldeles i extas!
Men nu ska jag ta o sova,
Cheer's mate!
Kärleken!(L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: