Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

A clever person solves a problem. A wise person avoids it. -A.E

Kategori: Allmänt

Tjenare!
Ganska otippat det där med en tunnel av mörker och kärlek, damn värsta förklarning jag hört på deprission.
Men men, isådanafall har jag börjat nå slutet av den(?).
Att allt kan förändras utav bara en akt är ganska imponerande.
Men på samma gång är det bra skrämmande också då det kan bli till det sämre utav en akt.
Fan känns som att tiden går segare än en snigel, kan de inte bli fredag snart? :D
Imorgon skall jag försöka ta mig in till Sala och hämta ut mitt ID och handla lite.
Sen ska jag bara ta det lugnt dem resterande dagarna innan det bär av till frankrike.
Dock så spökar abstinensen (?) skapligt , men det får man la ta om de ska bli människa av en! 

Ska ut och cykla ner till tärnsjö alldeles sen hem igen (?), har fan cyklat dit o hem ett tiotalgånger sammanlagt nu under denna vecka..
Illa.
 
Cheer's mate!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: