Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Bit ihop och le.

Kategori: Allmänt

Halloj,
Ja tänkte ta upp lite vardagliga ting denna gång.
Idag så fick jag det bekräftat, såret under foten är runt 5-6 mm djupt, läkt har det gjort dock inte läkt ihop.
Så jag går med en vagina under foten känns det som.
HAHA sen har jag cyklat sammanlagt 12 km terräng med en för liten bmx..
Blåsor på händerna samt rost på skorna! Yes livet levererar.
 
Drömde inatt något helt random, gick i en skog med stora talande svampar, och färg starkt var det, lite LSD värld var det över det hela, men det sjuka var att jag drömde om att jag tappa ett glas i mitt rum då jag snubbla på stolen, och det är ju inge ovanligt så? 
Men sen nu imorse så snubbla jag på den stolen och faktiskt tappa ett glas.
Börjar nog bli lite paranoid, om inte det mentalt rubbad.
 
Nåväl, bara massa strunt som kommer upp nu då jag inte sovit nå vidare och har tagit vatten över huvudet.

Hittills har detta sommarlov sugit min kuk, har varit så sjukt värdelöst så det finns inte.
Dom få ''händelserna'' som skett under sommaren som är halvt minnes värda.
30de Juni, dock inte av goda skäl.
Helg i bobergs husvagn.
Splash, Det var en liten räddning.

Annars så har det mest varit hemma för min del, eller så har jag grävt ner mig i soffan hos mormor och kollat tv hela dagarna.
Och inte går mina planer som dom är förutväntade heller.
Menar, lillebror har vart i Norge i två veckor nu, det är inte ens skönt.
Så tyst och tråkigt utan honom här då jag lever som en ermit just nu.
Fiskat en gång i sommar! 
Badat också.
Det är liksom något jag längtat efter att få göra sen höstas..
Fml.
 
Så vill man ha det , sol, bärs, och bara ta det lugnt, dock så får man detta ist..
 
Cheer's mate!
 
 

Kommentarer

  • Fredrika säger:

    Hej!
    Veckans Guess Who!? är nu avslutad, kolla om det var du som vann länkningen!
    http://freddaan.bloggplatsen.se/2012/07/26/8320537-guess-who/

    Svar: klart jag vann! :D
    Dennis von Hemming

    2012-07-26 | 18:30:16
    Bloggadress: http://freddaan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här: