Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Du kommer aldrig kunna fälla mig.

Kategori: Allmänt

Halloj!
Sitter hemma hos min käre vän Linus och gibbar lite dator då och då.
Micke är här med.
Vädret är sisådär, tar skapligt på krafterna.
Känner sig enbart sliten och bitter just nu.
Men senare blir det att  träffa lite folk och fira min guldgosse ordentligt!
Gårdagens kväll vart lyckad, fick dels lära mig lite om hur twitter funkar! :)
 
Jockibois blogg är kunglig förövrigt!

Mitt mobil batteri är halvt  dött och jag har ingen ork att gå och ladda. 
Det förvärrar hela situationen.
Lite spontant så där så disskuterar vi utifall vi skall åka ner till hallarn och ta ett litet dopp i vädrets ljuvligheter!
Mulet, kvavt och risk för regn, bättre kan det la inte bli? :)
 
Börjar bli ganska bråttom att fixa internationellt ID kort så jag kommer iväg till frankrike 4:de augusti..
Få igång cashflow behövs också ''/
Dock så är det inte allt för fint väder så jag kan arbeta ihop en liten pening :/
Får la göra ett lan på 10 mille och försvinna till Bahamas och bosätta mig i en hydda och leva som en inföding! 
 
Nu blir det att lira lite cz.
 
 
Cheer's mate!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: