Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Försöker hålla känslorna ihop, men dom slår sig loss.

Kategori: Allmänt

Idag har jag insett en sak.

Jag har verkligen blivit ett nerv-vrak.
Jag har vart skit nervös och inte kunnat ta det lugnt på 2 veckor.
Blir rädd och hoppar till för allt som jag vanligtvis inte ens skulle lyfta ett ögonbryn för.
Tänker bara på allt jobbigt som händer och hänt.
Blir även bara knas, inte hänt något positivt efter skolavslutningen, torskat fylla, röka, snus , små saker också som inte spelar någon roll.
Knappt vart borta då jag haft en slags ''husarest''.
Känslan man har nu, är bara att man vill dricka bärs o haffa guzz som kan få en på bättre humör.
Och abstinens besvären suger min kuk, sitter och skakar och mår allmänt piss.
Men jag har gjort ett val nu, innan skolan börjar ska jag vara dels rökfri!
Well, GLHF!

Sliten känner man sig också, bara kvavt , mulet och äckligt så man inte direkt har något glädjerus.
En dos morfin skulle sitta fint!
 
Telefonladdaren har man ju också glömt så man får sitta som en lodis och ladda luren i bilen och via datorn. 

Ska nu ta och käka lite, sen ta och sova.
Samma saker gör man dag för dag, blir inte klok!
 
 
Dunder! Bästa musikvideon jag sett tror jag nog! :D
 
Cheer's mate!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: