Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Ljuva soliga sommar.

Kategori: Allmänt

Hej! 
Sommarens väder har enbart fått mig att vilja gråta då det inte vart mycket sol alls..
Men dock så har jag underbara vänner som gör min sommar ljus ändå! :)
Vart ''SPLASH'' i lördags , som jag så klart planera in i sista minuten..
Men fy satans vad kul det var! 
Bryr mig inte ens om att det gick åt helvete pga att det var så kul!
Låt mig förklara.
Föreställ er, en solig gräsmatta i mittersta Irak en härligsommar dag. 
Det är 6-7 grupper med ca 5 pers i vardera.
Vapen= vatten ballonger.
Hela detta ''krig'' går ut på att ta över flaggan på motståndarens sida eller eleminera hela andra laget inom 2 minuter. Visst, det låter kanske lite barnsligt..
Men ack så underroande! :)
 
Dagarna som gått har jag mestadels arbetat och försökt lösa problem som uppstått , men hur man än gör så verkar det komma mer och mer hur mycket man än försöker förhindra dem..
Så sjukt trött på falska vidriga ''vänner'' som även är riktigt fula drakar! (Ja, jockeboi har gjort intryck på mig! )
Tycker han är riktigt stark som individ!
En person man skall se opp till! 
Kanske inte han handlingar eller sätt att leva, men däremot att han står för sina åsikter och är den han är.
 
Just nu sitter Linus brevid mig och kollar på sitt jäkla one three hill..
Här försöker man lana, men som vanligt blir det ett litet ''avbrott'' och man ägnar sin tid åt helt andra ting..
Imorgon ska jag in till polis station i Sala och fixa mitt internationella ID kort äntligen..

Börjar dra ihop sig ganska rejält tills Frankrike resan! 
Är i extas!


Bilden tagen av Karl Ek i lördags under SPLASH.
Höger-vänster: Jag, Anton, Elias
A-TEAM.
 
Dagens citat av käraste mig.
 
''Jag är nykter som en vatten spik!''

Kommentarer

  • Ida säger:

    hahah, var det inte "jag går rakt som en vattenspik" och "jag är inte full, är nykter som en kastrull" ? ;)

    Svar: Haha kanske det var ja..
    Dennis von Hemming

    2012-07-18 | 18:59:05
    Bloggadress: http://gockiida.blogg.se
  • boberg säger:

    det mesta är väl facebook för din del va?.. :p

    Svar: Mestadels ja
    Dennis von Hemming

    2012-07-19 | 16:18:29

Kommentera inlägget här: