Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

To the break of dawn yo!

Kategori: Allmänt

Hej där! :)
Livet leker, eller?
Igår så vart hjärtat så lyckligt när man vakna, jag hoppa t om över att fiska enbart för att jag skulle till vallen.
Men det var tydligen inställt, mother of god..
Så sjukt sur vart man .
Dock så var det trevligt folk som gjorde min kväll, fram till att jag skulle hem relativt oväntat.
Och pricken över i:et var att min käre far hade alkohol mätare med sig som jag fick blåsa i! :)
Inte allt för lyckad start på sommaren med allt knas som hänt, FML.
Men det var värt det trots allt, kunde styrt opp det men jag ångrar inte det helhjärtat! :)
 
 
Idag så vart det fiske HELA dagen istället, ack så underbart!
Dock ingen fiskelycka idag inte..
 
Förlovad är man nu också! :'3
Ska ta och sova lite nu tror jag, så gonatt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: