Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Femton år.

Kategori: Allmänt

Hallå!
Nu är det så här att jag fyller femton år just idag, 28 Juni 2012, ganska ballt .
Bäst av allt är att man fyller på sommaren och slipper skolan, right?
Mitt år har gått relativt fort och haft sina ljusa stunder.
Ganska nöjd än då måste jag säga, då jag fått mycket nya kära vänner och förlorat vissa..
15 år har man funnits till, och man lär sig nya saker nästan varje dag.
Hmm, nu är det iaf 3 år kvar, sen kan jag flytta, och göra bäst fan jag vill! :)
Har inte den blekaste om hur min födelsedag kommer se ut nu.
Får la visa sig..
Jaja tänkte ta upp lite saker som skett till vardags.

SHM SKA SLUTA?! 
Ursäkta? nu fick jag iaf en tår i ögat.
Försöka fixa billjeter till deras sista spelning i November iaf..
Tragiskt är det givetvist oavsett vad.
Har även levlat opp mig på mw2 för dom som bryr sig, strax är det prestige för min del!
Vallen på lördag verkar ju bara åka mer och mer ifrån mig.
Tvivlar på att det blir något, men  tårar i halsen :(
Cheer's mate!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: