Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Hallåj landkrabbor!

Kategori: Allmänt

Tjene!
Kom hem i måndags efter en helg hos boberg! :D
Fredag: Åker till linus, gött.
Vi tar det mest lugnt, drar ner till hallarn med ida, och grillar.
Lördag: Går ut 7.. Sen far vi iväg till Fagersta och hoppar i våra selar och hissas upp i luften för att ta bort plåt ifrån tak . Riktigt kul var det! :)
Sen så när vi kom hem drog vi till Ida och fröken moberg, riktigt gött.
Kolla på film och hade det mysigt, dock så somna jag stup i kvarten..
Söndag: Egentligen skulle vi ha åkt till fagersta för att montera ner resten av garaget men det vart inte så då det var dåligt väder. Men vi degade igenom dagen , och på kvällen vart det impuls att åka bort, så vi for till tärnsjö..
Sen vart det knas med regeringen här hemma...
Nåväl, sen har jag arbetat både igår och idag hemma.
Lame..
Längtar, och försöker få tillgång att få ta mig till vallen 30de :))
Fan va gött..
Där var mitt inlägg, nöjd Maja? ;)


Cheer's Mate!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: