Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Happiness oh pure happiness!

Kategori: Allmänt

Hej!
Vart lite inaktiv här, då jag antingen haft fullt upp eller inte haft till gång till dator.
Men lanet var alldeles utom ordentligt roligt!
Pojk drömmen gick i uppfyllelse! Så sjukt mäktig känsla, även om det knappt var någon märkvärdig sak .
Creed till dom som kom till lanet och gjorde min lördag awesome!
Sen har denna skol vecka bara varit väldigt enkel och snabb.
Måndag- uppsala
Tisdag- Hemma och kolla genom hela säsong 2 av true blood.
Onsdag- ledig.
Torsdag- Bad hela dagen i Söderfors.
Fredag- Brännbolls turnering against the lärare och andra klasser i åttan.
riktigt härligt!
Igår vart den lite gårn på kvällen, och sova hos mormor.
Senare idag vart det att åka hem och städa lite samt hjälpa mor min med smörgåstårta.
Inatt åker familjen till någon hundutställning 4 timmar bort, enkelresa.
Och själv blir man hemma för att glida till Gysinge marknaden med mormor.

Inte vart där tillsammans med henne på en 3 år iaf..
Var tradition att åka dig VARJE år tidigare .
Jag har för övrigt inte åsikter att utelämna angående mitt självständiga tycke till samhället eller världen i det stora hela.
Lite halv torrt inlägg så där en Lördagskväll..
Ack ack, men nu ska jag ta och fixa hunden åt mor..
Dagens känsla : Amazing! :DDDDD
Cheers mate!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: