Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

If you fall, I'll be there to catch you.

Kategori: Allmänt

Hej, ganska slut körd nu, imorgon blir det sommarlov.
Underbart.
Dock så vet jag inte hur jag kommer klara sommaren då jag kommer mista vänner och inte träffa några speciella personer före höst..
Gör ganska ont det..
Nåväl nu blir det musik, och vänta tills far min kommer hem med lillebror och kääääk.
Kan lugnt tipsa om att vallen den 30:de kommer vara en utav sommarens roligaste evenemang! 
Bara det kommer mycket folk, fin musik, trevliga vänner och allmänt glatt humör!
Läängtar! fyller trots allt 2 dagar innan :)
Betygen kommer imorgon, bäst att det inte är något F för då blir jag ledsen i ögat ..
Skall ta och lägga mig ner och vila huvudet och fundera kring saker som kretsar kring kärlek och vänskap nu och försöka finna en lämplig lösning på vissa problem..
Ha det så bra nu, cheer's mate!
Dagens känsla : :|

Kommentarer


Kommentera inlägget här: