Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Sommar, här kommer jag!

Kategori: Allmänt

Halloj!

Sitter för tillfället i Tärnsjö hos min älskade moster, färgat håret har man också!
Dock så vart det sneppet brunare bara, tanken var att det skulle bli eld rött samt lysa i mörker.
Men dum som man är litar man på Johanna, och det var UV färg, vilken duming!..
Lyser bara med special lampor, blääää..

För övrigt så var det skolavslutning idag, skööönt.
Dock så vart det lite ledsamt då man inte kommer träffa några personer förmodligen aldrig mer..

Blir att ta det lugnt idag, drickandet kan då resten sköta själva.
Jag är minsann en duktig pojk! Juste mamma!

Betygen var väl helt okej anser jag då jag inte fått något F och flera C och resten E-D .
Mormor kommer bli fattig efter mitt besök idag, muhahahaha..

Funderar att dra ner till Östa imorgon och bada om vädret går med på dom planerna.
Ta en kopp kaffe nu och kolla på ensam i ödemarken, bättre start kan det då inte bli på sommarlovet!.

Cheer's mate!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: