Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

"Tvivel är vetandets begynnelse."

Kategori: Allmänt

Halloj!
Kom nyss hem till moster min, efter någon timme på undoms gårn.
Sög ju skapligt hårt, men lite facinerande är punkten angående unga barns beteénden..
Seriöst, små barbarn som tallar varandra på brösten, juckar emot varandra och är enbart vidriga i sitt beteende..
Vet inte riktigt om det är brist på bra uppfostran eller om denna generation anser det mer acceptabelt och är på väg att nå gränsen för vansinne?
Generellt sätt gör det en bara illamående att veta av detta beteede...
Nåväl, bara att bita ihop och hoppas på det bästa, så inte det går alltför mycket utför.

Dessutom blir jag äcklad av alla rykten och lögner som går runt i en cirkel så sjukt idiotiskt!
Jag menar, vad är problemet när allt kommer till kritan?
Bara en sjuk värld om ni frågar mig.

Slut med dagens uppläxning i moral snack nu.

Att man kan bli båda glad och arg utav att gamla bekantas återseenden?.

Lan imorgon, fan va gött!
Nu slår strax ögonlocken ihop, så jag tackar för mig.
Ha de gött!


"Om det är förnuftet som formar människan, så är det känslan som leder henne."
- Rousseau

Kommentarer


Kommentera inlägget här: