Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Blotta den nakna sanningen..

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag har jag varit hemma ifrån skolan pga att man suttit valpvakt medans mor min sovit och sedan bytt av.
Ganska nöjd med min frånvaro dels för att vi hade friluftsdag idag, orgentering.
Men även för att jag bara tagit det lugnt och läst en sjukt massa!
Kommit in i min läsflow ordentligt nu.
Till den viktigaste punkten på detta inlägg.

Jag är så sjukt trött på svenska folket och dess moral!
Varför är en kille mer acceptabel om han knullat många brudar medans en tjej är klassad som en hora om hon gör detsamma?
Ganska oroväckande att även dagens ungdom klär sig som eskortflickor och tio åriga flickor lägger upp halvnakna bilder på internet som gamla gubbar sittar och kör fick pingis till..
Men även all brutalitet och kriminalitet som sker till vardags, Breiwiik, Anders som tog Englas liv, Khadaffi, och allt som krig och hat innebär.
Blir lite ställd utav våra grymma tider.
Såg en ganska sjuk dokomentär om en skog i Japan som det sker massiva självmord i, dom hade räknat ut att genomsnittet självmord i skogen var 184 stycken per år. Och det är endast dom man funnit.
Att människan sitter med den vetskapen och har sådana möjligheter att göra världen bättre, men det missbrukas bara dock.

Allt gnäll om afrikanska barn som dör av svält etc, men inte kan man skicka dit mat osv gratis, nejnej.
Man är så pengar kåt att man måste sälja mat i massiva mängder till tjockisar som inte ens behöver hälften av det dom köper för att överleva..
Och skickar man in pengar så finns det med all förmodan en girig Joakim von anka som tar åt sig pengar för egen vinst..
Blir bara frusterad och irriterad utav detta!.
Sen har vi även en mörkhändelse denna vecka..
Big Brother hade veckofinal igår, Camilla, Hanna, och vobban var nominerade.
Och självfallet åker vobban!..
Han var en klar vinnare!, 2012's BB-Simon..

Men man är så överkåta och röstar istället på Hanna J som endast går runt och visar pattarna..
Hon gör ingenting utöver att städa och leka nudist..
Dock så gillar jag Camilla så det gör det samma..
Aja , Vobban får mina djupaste tankar.
Nej nu har jag brainstormat färdigt, blir väl att plocka iordning lite på rummet nu och kolla film.
Faen va najjs!
Mamma och pappa far iväg till Österriket på torsdag, Mormor blir hemma med mig och lille bror fram till natten till Tisdag nästa vecka, gött!

Aja ha de!.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: