Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Blue skies.

Kategori: Allmänt

Nåväl, första inlägget på sådär femte försöket med en blogg.
Börjar väl dock inte så bra, men nu blir de raka puckar så får man väl se vart man kommer.
Mitt syfte med en blogg är att kunna vara lika fri i skrivandet som Hannah W, men dock även lika klok som Ghandi.
Blir relativt spännande antas det.
Nu är det så här att jag tänker börja med att  skriva av mig och även berätta om märkvärdiga saker som skett till vardags.
Valborg, alldeles fint så där!,
Fixade hemma, sen blev det att ta bussen ner till östervåla, och väl där vänta man på lite folk och drog över till vallen, var bra musik och trevligt folk!
Dock så sluta det med dagen efter att jag förlora en vän som jag överskattat och förlitat mig på.
Men inga tårar rinner för det heller!
Sen har jag mest försökt få pli på min skolgång och hållt mitt humör uppe,  dock så är det lite kämpit då jag kan få rejäla humörsvängningar.  Men det bearbetas förfullt!.

Sen har man väl blivit lite knäckt utav gamal kärlek och vännskap.
dock så uppskattar jag nu i slutändan att jag fått uppleva det och fått nya erfarenheter i livet och även insett än man inte ska lita på första bästa person.
Så här pass ute på landet går rykten och skvaller som en hindu röker majs för fan.
Usch nej, nu blir det positivare saker!
Imorgon blir det eventuellt hårklippning och inhandla nya kläder inför konfermation.
Och så är även Frankrike resan betald!
O för er som inte vet så ska jag fara iväg till Frankrike till ett kloster i Taizé.
Bo 1 vecka med massa gamla håriga munkar, yummi! <3
Börjar även bli dags att kolla upp moppe och moppekort inför juni månad då jag blir ett år närmare min panssion!

Nej nu skall jag ta och kolla på lite Fråga olle, och dra en liten tupplur.
Cheer's mate!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    SÅ F*CKING GAY DENNIS! USCH!

    2012-05-14 | 17:52:14
  • e säger:

    finast!<3

    2012-05-14 | 19:49:08
  • SL säger:

    Sjukt fin!

    2012-05-21 | 18:53:10

Kommentera inlägget här: