Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Dunder och brak!

Kategori: Allmänt

God afton!
Länge sen sist nu då..
Nåväl, Fick G på matte provet idag som kommer vara min biljett till ett ''E'' i matematik, GÖTT!
Nästa vecka kommer vara hur chill som helst i skolan!
Måndag-stan
Tisdag-vanligt (tror jag?)
Onsdag-Ledigt
Torsdag - Bad
Fredag- brännboll om jag inte misstar mig.
Sommar lovet har smygigt sig upp bakom ryggen på en , har inga känslor som helst som säger mig att det är sommarlov om mindre än 1½ vecka..
LÄNGTAR nu iaf.
Imorgon ska jag väl dra till gårn(?) eller iaf träffa +1. 
Sen på Lördag blir det alLAN med killgruppen, faen va gött!
Lite pengar i plånboken och ett fint betyg är det enda som fattas för att få sinnesro.
Haha kära jissanes.
Zombie i Miami, härlig då.
frågar ni mig så var det6 enbart en lodis till pundare, som fått snetändnig och är en liten gnutta psykopatisk.
Vad händer här näst?
Jaja, tackar för mig och dejtar kudden pga brist på sömn.
Kastar med första bilden jag hittar i random mapp.
Cola<3
Ha de gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: