Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

FML.

Kategori: Allmänt


Ja du, fick E på omprovet idag, nöjd!
Sen så blir det bara strul vid sidan av i den mer känslosamma delen utav livet..
HAha vad i hela fridens namn är världen på väg?!
Och jag frågar mig mer hur fan kan frugan bita mannen i penisen under ett gräl?..
Ganska oroväckande!
Hahahaha jag orkar verkligen inte.
Jag bara längtar till sommaren nu!
Gud VAD IRRITERAD MAN BLIR AV DENNA SEGA TID!

Laddat upp med planer inför summer 2012! :D
Vallen ffs!
France!
Lana!
Bada mycket för en gångskull!
Fixa moppe!
Sova till sent på dagen *-*<3
Kanske hitta en sommar flört?
Komma över tragedier och sämre händelser som skett under våren.
Sen massa festligheter!

HUGE LOVE!
Får ju spasmer som får smailgroparna att titta fram, så pass mycket ser jag framemot sommaren!.
Solen kom fram än en gång idag, fan va gött!!
Avslutar med en sensommar bild ifrån fjol !

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vem ska vara din sommar flört? Har du någon som du ska satsa på? Jag är frivillig! Puss och Kram!! <3<3<3

    2012-05-30 | 17:44:00

Kommentera inlägget här: