Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Old times, SWAG!

Kategori: Allmänt

Men tjenare !
Nu är det så här att jag har suttit och kollat egenom min dator efter bilder och filmer som jag i det hela stora glömt bort. men då slog det mig, FAN VAD TIDEN GÅR FORT!
ändras lika snabbt som greken själv .
2010 --->2011---->2012! .
Baaem tiden går ..
Jaja, det var mitt lilla tids fördriv för stunden.
Spelat cs med min saknade vän en stund som sagt var, vid elva så har vi planerat in ännu mer, kulkul.<3
Så gött att snacka med dig igen Bobban-man!
Generellt så gick det relativt bra, efter 5 månaders uppehåll.

Och när jag ändå är igång så ska jag få be om att tala ut angående Hanna Widerstedt.
Riktig vidrig flicka må jag säga.
Så ologisk också, mår illa av att ens föreställa mig hur det vore att vara hennes mor eller far.
Hela hon är en skandal.
Gaaaashhhh...
Jaja, tackar för mig och sätter mig ner till lite vacker Frank Sinatra musik och tecknar.
Ha de gött!

Xoxo//Sir Dentan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: