Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Påven vs Sir Dentan.

Kategori: Allmänt

Nu är det så här , jag har nyss tagit mig levande ifrån min konfirmation samt en mindre träff med släkten.
Och jag är riktigt nöjd med min dag!
Fast den nervositeten jag upplevde var nog bra mycket värre än när man går uppför trappan för att åka insane på grönan för första gången.
Skakade som ett asplöv och stamade som en cd spelare som inte har kontakten i (y'!
Men ack, överlevde det gjorde jag minsann!
Sen har jag väl fått lite trevliga presenter också :)
1000 kr till nästa vecka att handla med moster.
1 korshalsband.
1 armbandskjedja .
1 ''skydds ängel''.
1 fotografi från flera år, inramat.
sen får vi se vad mor och far mina har släpat med sig ifrån österriket.
Tycker att detta var tok för mycket då jag inte anser att man behöver saker mer än nödvändigt.
Men tacksam det är jag!
Sen har jag väl lite blandade känslor inför kommande framtid då det inte längre är någon konfirmation..
Trivdes nå enormt där, då ledarna är guld värda, och det är allmänt underbar stämning!
men som tur är fortsätter jag med Q som dock börjar i höst..

Ääh, funderar på att dra igång med något sport eller dylikt för att ta död på tiden här hemma.
Avskyr att sitta själv, då jag är en väldig social och prat glad figur!
Men det löser sig väl pga, att jag är påvens arvinge nu tyckerjag!
För övrigt så har jag fått tag på ett nytt medeltida spel som har magi, drakar, monster, och allt mellan himmel och universum!.
''The elder scrolls 4:Oblivion'' Käääärlek!<3
Kastar med nån bild på detta inlägg på samma gång..
Ha det gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: