Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

"Tvivel är vetandets begynnelse."

Kategori: Allmänt

Halloj landkrabbor!
Jag tackar och bugar inför modernatur med denna veckas sol!
Ååh vad underbart!!
Men sedan så är det så att jag inte för den delen heller har haft allt för mycket tid, då jag har haft prov och massa uppgifter, där av jag får göra omprov i SO på måndag! FML.
Första omprovet under hela läsåret, det svider ganska vackert i mitt unga hjärta..
Minns inte vilket datum, men vi skall iaf ha en friluftsdag för 8orna på skogsvallen .
Då man kan ha olika ''stationer'', jag och en samling kamrater har därav ansökt om att få hålla en filosofi-grupp.
Vilket är för att man endast ska bara kunna ligga i gräset, och njuta av solen. (Utan några som helst ansträngningar..). så gött!
Bara den där usla banditen Malin inte tog det oseriöst och ironiskt , usch vilka lärare det finns i denna värld.

Är dom inte senila så är dom stränga, sega, ologiska, wannabe martyrer..
Gud hjälpe oss och blivande elever i Våla skola.
Nå väl, igår så vart det skolan först.
Då satt man bara ute, som var så in i helvete skönt!
Senare drog man till tärnsjö, blev att våldgästa min sjuke moster..
Sedan drog man ner till gårn för att det var helt dött och jag inte hade skjuss hem ..
Tröttna ganska fort att vara där då det var tydligen ''disco'', så det var överfullt med andra till femteklassare..
Nåväl, sedan åkte jag epa hem.
Kolla film, och somna..

Vaknade imorse av att pappa ringer och, Nej vet ni vad? Jag inser nu att det här inte är min grej.
Jag ska inte hålla på och skriva detaljerat om vad jag gjort?!
Herre min skapare, det här var för mycket...


Vad tycker ni angående esc ikväll?.
Själv anser jag att det bara är en massa skit..
Om man kanske vore lite smart och sätta sig ner till ro med datorn och spela med min saknade vän linus?
Jovarför inte..
Ha de gött!!
"Kärlek är ett försök att inleda vänskap med någon vars skönhet lockar oss."
Cicero ur Samtal i Tusculum IV

Kommentarer


Kommentera inlägget här: