Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Who wrote the book of love?

Kategori: Allmänt



Nu är det såhär att jag har klippt mig, jäkla bananfrisör.
Så sjukt missnöjd och äcklad..
Har för övrigt lekt lite kvinna och handlat nya kläder,och tagit fjortis kort hihi (a'
Idag har dagen gått allmänt segt och jag har börjat få min satans hosta som vägrar ge med sig.
Får JÄMNT hosta när det är något med kyrkan..
Må det  gå över bara.
Veckan är fullbokad med förberedningar utav konfermationen.
Och så ska jag la ta o arbeta lite hemma och få ihop pengar till Frankrike resan..
Skulle vilja ha lite förslag angående ämnen att skriva om, dvs t.ex: Hiss eller diss, dagens låt, dagens fråga, etc..
Skulle uppskatta kommentarer..¨
Förövrigt så kan jag meddela om att jag tycker om  en av svergies kvinnligaste blogg, Foki..
fan diggar hennes stil!
Av slutar inlägget med en länk på en låt som passar min dag idag..
Cheer's mate!
kärlek till denna låt btw,<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: