Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Deffad strax?

Kategori: Allmänt

Hej, ligger nu hemma med lite skön musik och julmust.
Trött är man då man var uppe fram till 6-7 imorse, galet vad jag och Ronja har pratat.
Jag förstår inte riktigt hur det kan gå så bra att börja prata och lära känna en istortsätt främling så pass fort.
Var lite stelt i början, men sen pratade vi två nonstop , vilket brukar vara relativt ovanligt när det gäller mig.
Lite tyst i huset nu dock..
Menmen :)

Attentionssökande pojk här, men ärligt talat börjar jag bli lite deffad i armar och överkropp.
Kanske inte just på kaggen, men däremot har jag ett markerande V som avslutas med ett litet gupp.
Börjar gymma snart också , då ska jag satsa ordentligt på att bli deffad.
Men jag ska absolut låta boxningen komma i första hand då det är förtillfället och en bra tid fram det enda som jag verkligen brinner för helhjärtat. 
Träning imorgon, det blir skapligt gött!
Tycker om att det är lite olika träningspass, vi har 3 olika tränare vid olika tillfällen.
Vad jag personligen uppmärksammat är att dom 3 har varsin område som dom kretsar kring mest.
 
Magnus=FYS, mycket fys och skapligt mycket ''hård'' sparring, med andra ord uthållighet.
 
Tony=Strategi, kombinationer, teknisk sparring och basic boxning.
 
Maria=Strategi, uthållighet, teknisksparring, högt tempo. 

Börjar se brister med boxningen i tärnsjö tyvärr.
Att det börjar så många nya som inte är seriösa eller satsar fullt för fem öre.
Rökpauser, skrik, destruktiva beetenden.
Skulle gärna sparka ut dom en efter en så vi som satsar och vill får den träning där vi får fokus och inte cirkus apor.
Dom borde la tröttna snart så skit samma.
 
Nej, springa ut och fixa mat till jyckarna och kasta i en tvättmaskin så jag får träningskläderna färdiga.
 
Ha de så jävla gött då!:d
Lite halv oseriös fjollig bild sådär för att ge mina underbara kära inaktiva läsare en smilegrop :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: