Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

How to truly love a woman.

Kategori: Allmänt

Så sjukt glad, varit helt superglad senaste dagarna, timmarna, minuterna, sekunderna.
Trodde aldrig jag skulle känna just den här glädjen efter vissa förluster och prövningar som jag bemött.
Men nu är det VERKLIGEN så att jag haft fel, trodde aldrig att jag faktiskt skulle känna denna trygghet och glädje jag upplever nu just tack vare EN person som nyligen blivit involverat i mitt liv.
Tänker endast på denna underbara människa dag som natt.
Denna person får mig att le, skratta, se ljust på det allra mörkaste.
Har suttit och pratat med henne i timtal utan en endaste tanke på att det tråkar ut mig eller dylikt.
Allt som jag tänkte på var om jag drömde?
Det här verkar för bra för att kunna vara sant..
Vackra ögon det har hon verkligen.
 
Visste redan från första gång jag såg henne att det var något speciellt med na, och det är det verkligen!
Sådan humor, kärlek, värme, glädje, trygghet som den här tjejen sprider är värt ett nobelpris.
 
Kan det här vara den verkligen rätta (the one and only)?
Ja jag tror det, har aldrig kunnat öppna mig så fort och säker för någon ny människa tidigare.
Får sådana känslor som mer eller mindre var helt okända för mig tidigare.
 
 
Roliga är att vi har en hel del gemensamt, blogg, perspektiv på livet, moraliska åsikter.
Men en sak som vi absolut inte har gemensamt är just det att hon INTE gillar action..
 
Men världens gulligaste är hon iallafall.
Vilket gör det givet att jag vill något mer än jag förmodligen själv kan inse.
Soulmate?
Det jag längtar och saknar mest för tillfället är att omfamna tösen.
 
 
 

Kommentarer

  • Hon som hatar action.. säger:

    Ärligt och rakt från hjärtat, kan inget annat än att säga att jag älskade varenda mening!
    Hur söt får man vara..helt otroligt!

    2012-11-28 | 21:57:18
    Bloggadress: http://erikssonliv.forme.se

Kommentera inlägget här: