Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Livets mening är inte krångligare än att kunna tänka logiskt.

Kategori: Allmänt

Hellu-
Ligger i sängen med min cola och lyssnar igenom gamla spotify listor.
Så roligt har jag en fredags kväll och förmodligen imorgon med då jag är ensam hemma med lillebror hela helgen.
Trodde att man skulle njuta av ''föräldrafritt'' i den här åldern, men det gör jag ju blankt inte.
Nåväl, får väl härda sig efter situationen man är i.
 
Vart med en annan klass hela veckan, lite andra strukturer än i vanliga klassen.
Dom hade bättre undervisning i både bild, matte och svenska.
Jag har nog hamnat i fel klass, sällan man har både roligt samtidigt som man studerar.
Gjorde fysikprov i förrgår och biologiprov idag.
Det känns ju inte på topp vill jag lova.
Bara vart så mycket ett tag nu så jag inte orkat bry mig.
Och nu när jag väl försöker komma upp på benen igen så klarar man det inte till 100%.
 
Nästa vecka är det prao i Sala tillsammans med trevligt folk samt en gammal vän som man inte träffat på sådär 2 år ordentligt. Fun!.
Tagit upp det FLERA vändor tidigare men jag blir bara mer och mer upprörd för varje gång jag lägger märke till detta.
Herre gud hur klär flickor sig..
Att klädaffärer säljer ''slamp'' kläder för småbarn.
Helt sinnessjukt, att 4-6or går omkring med jätte tajta linnen och push up som sitter vid kinderna.
Sen har dom istortsätt genomskinliga tights så att man ser mer än dom döljer.
I detta fall, vilket även jag reagera på så låter det som att jag kollar in dessa individer. 
Men det är de sista jag gör, jag gillar att kolla på kläder samt hur folk klär sig.
Men det negativa med det är just att man blir lite halvt upprörd utav visa iaktagelser.
 
Nog med det, nu sak jag erkänna en sak som jag enbart kommer göra en gång.
Jockiboi är ganska vidrig.
Efter dem senaste inläggen han gjorde på sin blogg har han sjunkit i respekt.
Riktigt snuskhummer det där.
 
Btw, tror jag börjat lära mig att bearbeta det här med den hastiga bortgången utav min far.
Det är bra (?).

Bjuder på en helfestlig bild på mig och en god kamrat ifrån början av sommarn, lana i en biograf, kolla på 21 jump street.
MEN, tror att vi är två av få som suttit enbart i kalsonger under en film i en biograf!
Det var en ganska rolig känsla där ändå i det läget.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: