Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Glory to the mighty king, daeeeem gangnam style.

Kategori: Allmänt

Hellu,
Idag är jag på glatt humör, för en gångs skull *host*.
Jag har städat, spelat, kollat film, fixat med hundar, och såklart bara varit.
Nu i efterhand ångrar jag mig då jag känner stort behov utav att verkligen läsa på till mitt engelska prov som kommer på måndag.
Engelskan i skolan är något som jag verkligen satsar på dels för att det är ett ämne jag verkligen kan hyffsat och att det är rikigt intressant.
Vet att jag får E utan att ens kolla i boken, men jag strävar efter ett mycket högre betyg.
Sen har jag en uppsats som måste göras imorgon som skulle in i fredags. 
I tid som vanligt, yepp.
 
Börjar få kläm på det här med LoL nu också, det höjer la stämningen.
 
Nästa vecka, eller den som kommer nu rättare sagt.
Så ska jag ta tag i skolan, hamnat lite efter då jag ställt upp som funktionär två dagar, och missat viktiga ämnen.
Sen på fredag blir det begravning, varav jag åker ner till Harbo och träffar gammla vänner efter.
Och så klart ska jag inte glömma det jag mest ser fram emot är boxningen, fan vad härligt det kommer bli då det var ett tag sen senast
 
Tänkte ta upp en halvt ''allvarligt'' ämne i detta inlägg, men tar det imorgon då jag känner mer feelin.
 

Nu avrundar jag detta inlägg med en bild på en GLAD dennis och säger Godnatt:d

Kommentarer


Kommentera inlägget här: