Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

I tid som vanligt.

Kategori: Allmänt

Suttit i närmare 2 timmar nu och arbetat med engelska uppsatsen som skulle in förr veckan.
Fint de, sen har jag tagit en yttligare dag ledigt från ''vardagliga sysslor'' och kört ett mindre läs marathon.
Inte läst på länge, dags att börja ta igen det må man tycka.
Taggar satan till imorgon, träning.<3
Så klockrent skönt att bara sätta på sig handskarna och känna hur omvärlden bleknar bort ifrån ens medvetande, allt som finns då är endast nuet.
En sak som är bra skönt också är den trevliga träningsvärken man får dagen efter, och känner att man nätt och jämnt kan resa sig upp ifrån sängen.
Kanske inte allt för skönt för tillfället då, men man känner att man iallafall åstakommit något.
 
Har planer på att pusha mig till max inom boxningen och träna opp mig tillräckligt så jag kan gå match i början av nästa år. Vore en bra start på året om man kunde ta hem en vinst!.
 
Ska även försöka föra in någon sorts struktur så jag lyckas spara ihop lite pengar till moppekort.
 
Cheer's mate.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: