Dennis A.J

Bloggen om allt och ingenting må jag förmoda! Enjoy!

Wop wop wop Gangnam style.

Kategori: Allmänt

Shulululaz.
Idag har jag ärligt talat bara legat i sängen och kollat på film.
Så den här dagen har varit totalt rutten.
Dock så ska jag påbörja ed, edd och eddy serien nu sådär lagom till natten.
Känner sig som ett barn på nytt.
 
 
Angående inlägget från igår, så måste jag medge att jag känner mig lättare.
Att skriva av sig var nog precis vad jag behövde.
Begravning 28de, well..
 
Nog pratat om det, ska försöka tänka positivt.
En vis kvinna sa till mig här om dagen '' I mörkret lyser ljuset''.
Och det är nog precis vad det gör.
Har lite svårt att föreställa mig just ''ljus'' just nu, men jag vet att allt det här snart kommer smälta in och gradvis göra mindre ont.
 
Tänkt på en sak, Gurkan är nog bäst..
Menar hur klockren får en snubbe vara? 
Mr ambasadör om ni frågar mig :D
 
Gangnam style, den borde jag i det här laget kunna då jag nött sönder den medans jag spelat lol.
Kan inte urskilja om det är bra eller dåligt dock..
Dom där japanerna (?) kan dansa bra komiskt, det är ett som är säkert iaf!
 
Nu ska jag springa  ut och kasta mat till hundarna , sen kolla på min serie.
 
Cheer's mate!
 
Lägg märke till ny design+header. 
Hiss/diss?
Ja, facebook manipulerar.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: